luni, 20 decembrie 2010

Sărbătoarea Sf. Nicolae la Rona de Sus

Sărbătoarea Sfântului Ierarh Nicolae din 19 decembrie (după stilul vechi) deschide sezonul sărbătorilor de iarnă pentru etnicii ucraineni. În materialul ce urmează, copiii şi tinerii din corul "Xvalim Hospoda" ("Lăudând pe Domnul") din Rona de Sus, Maramureş, coordonaţi de preotul paroh Gheorghe Albiciuc ne vor evidenţia semnificaţia acestei sărbători.


Sărbătoarea Sf. Ierarh Nicolae-corul "Xvalim Hospoda" din Rona de Sus from ucraineni on Vimeo.

7 comentarii:

  1. Super........e foarte frumos .ca am vparticipat si eu desigur:*pa pwp pe toti

    RăspundețiȘtergere
  2. iubesc traditia ucraineana si consider ca limba ucraineana este cea msai frumoasa limba din lume

    RăspundețiȘtergere
  3. ...Da,a fost super...Sunt foarte frumoase fetele din Rona De Sus....pot spune ca sunt chiar minunate...pupici multi pentru fete...Mai ales pentru alea ce s-au rugat in limbi straine...:*:*:*:*...

    RăspundețiȘtergere
  4. eu sant din rona de sus si eu am fost acolo adica nu am fst acolo tot an biserica aia numai ca erau alte fete swi e am fost la TELEVIZOR ADOR UCRAINA MAI ALES RONA DE SUS O IUBESC LUBLUI

    RăspundețiȘtergere
  5. Corul suna bine intradevar...Sf Nicolae este unul dintre cei mai importanti sfinti pentru credinciosii ucraineni si nu numai...ma bucur ca pot vedea evenimente asa importante de la mine din comuna chiar si peste ocean...bravo d-na Maria...sper sa ne vedem iarasi la aniversarea bunicii mele in curand...numai bine

    RăspundețiȘtergere
  6. am esti super....se vede ca sunt fele din rona de sus :*:*:* sa o tinem tot asa pana cand nu ne vom marita :*:* va pup pe toate colegele mele:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. iubesc traditia ukrainiana este ceva deosebit pe acest pamant !!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta